DIY - Zero waste: Pytlíček

Celkem velké téma...zero waste. Základem je snažit se zmenšit množství odpadu, které produkujeme na minimum. Měla bych o tom celkem dost co vyprávět, takže pokud by vás to zajímalo, můžete mi napsat a já něco dalšího natočím nebo napíšu. (nebo můžete začít hledat sami na youtube, googlu a podívat se na několik dokumentů o odpadu :DD )
Dnes tedy video na pytlíček více na ovoce a zeleninu, než na cokoliv jiného, který můžete brát s sebou do obchodu a už nikdy nepoužít plastový sáček!! Což může mít veliký význam.
Je velmi jednoduchý a ušití a není moc těžký = neměl by moc ovlivňovat cenu. Dají se i koupit, ale já jsem zastáncem toho si vše co jde vyrobit, takže i u tohoto jsem se nemohla zastavit. A navíc je lepší znovu použít to, co máme doma, dokud je to použitelné (i sáčky z plastu), než je vyhodit a nahradit zero waste věcma. Na to nezapomínejte....No a teď konečně to video.

Komentáře

  1. Lucky Club: Bet £10 Get £20 + 20 Free Spins - LuckyClub
    Lucky Club offers all the latest online sports luckyclub betting odds, including Football, Horse Racing, Cricket and Football. Sign up & claim up & claim free

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky