Můj nail art

Ahoooj. Poslední dobou se zabívám nail artem a ráda bych se o to s vámi podělila.
První je teda mořský svět, který je tvořený na rukou mojí tety:








Jako druhý je nail art ala Francie:
Třetí jsou teda puntíky s mašličkou:
Jako další (opět na tetinných rukou) je květinová zahrada a proužky:


Tohle jsou už moje ruce a je to teda I<3Y a ty jsem měla na vysvědčení, jako něco méně nápadného:
Dále teda kiwi. Tohle je mé první kiwi, lae dělala jsem už i hezčí, které potom můžete vidět níže v ovocném sadu:
Tady jsou jenom takové primitivní pruhy našikmo, aby nebyly nehty jenom takové nudné:
Toto jsou velice zajímavé ufónské spirálky, které se mi osobně celkem líbí, a to byl vlastně můj první takový nai art, když nepočítám čistě namalované nehty na jednu barvu:
Tak tohle byl teda oříšek. Je to takový pokus o galaxy nehty, ale nedokážu posoudit, zdali se mi povedl...:
U těhto nehtů jsem vlastně poprvé vyzkoušela ombré, a aby nebylo jenom takové nudné, tak jsem ho trochu oživila, a to na každé ruce jinak.:
Jednoduché a pěkné, takhle bych nazvala tuto rychlovku:
Další teda už víše zmiňovaný ovocný sad, kde je teda i to povedenější kiwi. (no ovocný, je tam ta zmrzlina, nebo poleva, nebo co to je :D)
Tohle jsou teda nehty takové normall se srdíčkama a povrch mají takový jak to říct.....ta černá neá tak výrazná, jakoby překrytá tak to způsobuje svítící lak z essence, který jsem se teda (jak svítí ve tmě) snažila vyfotit, ale moc to nešlo, tak tu máte tu nejlepší fotku. (svítily dost, ale vyfotit se do fakt nedalo)
Ke konci teda: tento článek budu postupně obnovovat o nové fotky, tak ho sledujte, a kdyby vás nějaký výtvor zaujal, tak si napište do komentu a já nafotim (nebo nakreslim) a dodám tutoriál. Napište klidně i do kdy ho chcete, jestli to spěchá a já ho do té doby dodám. Tak se zatím mějte. Ahoooj :*

Komentáře

Oblíbené příspěvky