"DIY" Renovace Chaloupky

Tomuto se nedá říkat DIY, takže jen "DIY". Na chatě v šopě jsem našla tuto krásnou starou chaloupku (kasičku) a rozhodla jsem se ji slepit (upadl ji komín a "podklad"), přebarvit a ozdobit. :) I proto, že to není úplně DIY jsem nechtěla dělat video. Navíc, než to zaschlo...celý týden práce. 
No snad se vám výsledek bude líbit :))) (o velikost obrázků se nebojte, po kliknutí na ně se vám zobrazí velké)

Původně vypadala takto:










Postup:::




 Nabarvila jsem podklad podle velikosti domečku (pro budoucí podlahu), komínek, dveře  a schody na bílo:

 
 A jinak celý domeček na černo:
 (plus tedy se uvnitř jakoby vzor břízy a jen dole)



















Vše několik vrstev pro perfektní krytí:
 Teď hurá na podlahu: Tu jsem ozdobila náhodnými černými vzory:
 
 A tradá na střechu. (pozor ať  nespadnete :D)
Tu jsem ozdobila taškami, některé vyplněné a u jiných jen obrys:







 Teď nás čekají dveře. Ty opět nějakým vzorem, u mě dva přičemž vyhrála "květina"





 Plus tedy kreslení oken:: (jednu stranu střechy jsem nakonec vyplnila celou)





 Kolem oken ozdůbky:










Které jsem vyplnila tečkami:









Okna nemůžeme ošidit ani o záclonky a květiny v květináčích (nebo jejich obrysech)



Na jednu stranu jsem přidala lavičku a pejska:



 A finální verze:








 Mylím, že se to vydařilo :)))))

Pokud se ti článek líbil, zkus taky tyhle: =^-^=
1. DIY lapač snů
2. DIY kapsář
3. DIY Jednoduchý obal na mobil
4. DIY Obojky a stahováky


Komentáře

Oblíbené příspěvky