DIY - kapsička #1


Ahoj. Po dlouhé době tu máme další video, ve kterém vám ukážu, jak ušít tuhle jednoduchou kapsičku. Je první a ne poslední z "kapsiček", které mám v plánu vám na mém kanále postupem času ukázat.
Neslibuji, že moje videa budou vycházet extra často, protože škola a život mimo internet jsou pro mě větší prioritou než-li youtube a blog. Nicméně se budu snažit a myslím, že jakmile bude ve škole zase volněji, tak vás zahltím články, pokud ne videi.
Moc vám děkuji za 200 odběratelů na youtube. V dnešním youtube je 200 téměř nic, ale já netušila, že tolika někdy dosáhnu. Pokud byste u mě chtěli vidět nějaké jiné video, které jsem ještě nikdy netočila....něco nového, tak klidně  napište do komentáře, co by to mělo být :))
Snad se vám video bude líbit. Mějte se. Ahoj :D


Komentáře

Oblíbené příspěvky