MOAC (Moment Of A Calm) #1 LOUKA

Ahoj. Dneska jsem si pro vás připravila video, které je něco úplně jiného, než co obvykle dělám. Ale chtěla jsem tenhle vymyšlený koncept vyzkoušet a sestříhat. Prostě vyzkoušet něco nového. Ty nejhezčí záběry z louky jsem sestříhala do hudby a vzniklo z toho snad relaxující krátké video s pěknými záběry. Snad se vám bude líbit. Tento typ videí nebude na mém kanále a blogu často, ale jednou za čas asi ano. Už teď se těším na MOAC (Moment Of A Calm) z festivalu.

Děkuji za 300 odběratelů na mém kanále. Moc mě baví tvořit a sdílet mou tvorbu s vámi. Každý ohlas mě vždy potěší a rozjasní mi den. Ani jsem nestihla oslavit a natočit něco za 200 odběratelů a už je vás tady 300....tak přemýšlím, jestli nechat další speciál až na 500 nebo jestli byste chtěli nějaký už dříve.
Jestli máte nějaký nápad, dejte mi vědět do komentářů tady na blogu nebo na videu na youtube. Nevím jaký speciál bych totiž měla natočit, ale určitě to nebude žádný tag nebo challenge, nebo další videa, která točí každý. Já tvořím to, co jiní ne. Žádná DIY, která každý druhý natočil a je to moc "originální" jako třeba back to school diy, kdy si každý polepil sešity lepenkou a tužky taky a hotovo XDD....to fakt ne.
No jsem zvědavá, jestli vás něco originálního, co byste chtěli vidět napadne. Ráda vám vyhovím, takže se nebojte mi dát vědět. Dříve nebo později určitě, ale vše taky nejde hned, protože materiál třeba něco stojí :DD
Tak si užijte prázdniny a video...a běžte ven. Je hezky. Neseďte pořád doma. Život uteče mezi prsty až moc rychle.
Ahoj :))


Pokud se ti článek líbil, zkus taky tyhle: =^-^=
1. ZzPohledLidi #2 18.6.2016
2. DIY - kapsička
3. DIY - běžecký obal na mobil
4. RECENZE (audioteka.cz) ZNAMENÍ VLKA

Komentáře

Oblíbené příspěvky