DIY - kapsička #2

Ahoj. Vítám vás u dnešního článku k videu. Zase po měsíci tu máme další video, které se bude týkat další kapsičky. Je opravdu jednoduchá a určitě chystám další takové. Snad vám nevadí, že videa nevychází tak často, jako třeba minulý rok, ale bohužel to zabírá opravdu spoustu času jen to video natočit a střih sám o sobě zabere taky pár hodin. Alespoň mám nápady na další videa hezky do zásoby a myslím, že se máte opravdu na co těšit.
A mé video o obalu na sluchátka přesáhlo 11 000 odběratelů. Kdybyste někdo chtěl takový obal ušít a nemáte nástroje nebo trpělivost to udělat sami, určitě mi napište a domluvíme se (materiál a práce ale něco stojí)
Je to ale obrovský úspěch a nesmírně si toho vážím.
Máte nějaké otázky, nebo nápady co byste ode mě chtěli vidět? (no stejně než takové video udělám uběhne tak půl roku :DD ) Napište mi do komentářů. Budu se těšit. Ahoj.

Pokud se ti článek líbil, zkus taky tyhle: =^-^=
1. Jak jsem na tom s předsevzetími?
2. MOAC (Moment Of A Calm) #1 LOUKA
3. DIY - běžecký obal na mobil
4. RECENZE (audioteka.cz) ZNAMENÍ VLKA
5. DIY kapsička 1

Komentáře

Oblíbené příspěvky