DIY Batoh

Tenhle batoh jsem dělala hodně dlouho i s natáčením a samotné vymýšlení střihu a co a jak použiju bylo hodně práce. Doufám, že mou práci oceníte.
Vím, že kvalita obrazu je celkem hrozná, ale můj foťák už to prostě očividně nedává.
Takže snad vám to nebude vadit.
Do konce roku očekávejte ještě dvě videa.
Ptáte se, proč dlouho žádné nebylo? Tohle bylo hrozně těžké sestříhat, takže se mi do toho nechtělo a navíc můj život je takový bordel, že to ani není možné a nic nestíhám.
Ale konečně jsem se rozhoupala a našla čas na střih a tak.
Na další videa se opravdu těším, protože jsem nad nimi dlouho přemýšlela a myslím, že budou fakt super, pokud budu točit na mobil více, aby byla kvalita lepší.
A pozor. Ono to bude video, kde nebudu šít, což se moc často nestává a dokonce to nebudou ani nehty.
Příští rok se chcu více soustředit na články a videa takže snad bude alespoň jedno video měsíčně. Týdně se to s tím, co já dělám nedá stíhat a navíc by i nápady došly. A mainstream videa fakt dělat nebudu.
Ale abych se tu nevykecávala...na to budou jiné články.
Snad se vám bude video líbit.

Tu máte ten střih :DD Snad je tam všechno. Kdybyste si všimli nějaké chyby, tak mi napiště. Já sama jsem ráda, že mám to dlouhé video hotové a všech chyb si všimnout nemůžu.
JDE ROZKLIKNOUT, NEBO SI HO ULOŽTE :)

A až se mi video nahraje, tak ho tady vložím a postnu tenhle článek, což snad bude ještě dneska v noci :DD

Komentáře

Oblíbené příspěvky