DIY - Diář (planner)

     Máme tady první video roku 2017, a že jich letos nebude málo. Chtěla bych vydávat videa jednou za dva týdny o víkendu (což snad splním) a kdyby ne, tak alespoň jednou do měsíce. Radši kvalitu než kvantitu. Toho bych se letos taky ráda držela. Ale zase berme kvalitu z mého pohledu, jelikož od speciálu za 100 odběratelů se moje vybavení ani podmínky nezměnili.
     V tomhle videu mě na začátku vidíte, na což si nezvykejte, jelikož od toho, abych se vystavovala tady nejsem. Letos mě snad už takhle neuvidíte. Tady jsem jenom potřebovala něco více říct a bylo mi blbé namluvit černou obrazovku. Jinak šití bude fakt hodně, letos se chci pustit do oblečení, což je můj sen, a různě experimentovat. Ale u kontentu DIY semtam MOAC a nějaký ten NAILART...u toho zůstanu. Hlavně šití.
     Taky vám děkuji, za 461 odběratelů. Je to strašně hodně XD a nedokážu si to představit. Snad takovou hordu lidí letos nezklamu. Jo a užijte si video a nezapomeňte mi poradit váš oblíbený citát.
     A teď už k těm PDF souborům, které jsem vám slíbila. (snad se mi povedou sem dát :DD )
EMANA - týdenní rozvržení 1
EMANA - týdenní rozvržení 2
EMANA - tabulka na zvyky

Komentáře

  1. Ahoj, pekný článok. Tiež som blogerka môj blog www.ustedesfascinante.blogspot.com a ak chceš môžešmi napísať komentár.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky