#HoboGiveaway | DIY - Diary cover (patchwork)





PRINTABLE TRIANGULAR SHAPE/TROJÚHELNÍK K VYTISKNUTÍ

Hello, everybody. I am not the best in English so if you would recognize any mistakes that I make please let me know.

This video is for #HoboGiveaway of Ana, very lovely girl from the channel Howsenselessdeath Howpreciouslife.
 Normally I don't join any giveaways just because I think there is no point in following that person on every existing platform even on fake accounts to win for example a lap top.....So I don't. But this one is different.
You should make a crafty/artsy video inspired by her website ( the shop where she is selling some gorgeous hippie stuff, so check it out. The best thing is that she has made some things that she sells or she customized them. How amazing right?)

I got inspired more by the video, where she announced the giveaway because she said that she bought herself a sewing machine and tried to sew a notebook cover. She is not 100% happy with it so she is not going to sell it yet, but I was like "hell yeah".
I would post this video in autumn anyway and I really wanted to make the cover a bit earlier. So I made a new cover for my new diary. I just finished my old one. I was writing it for 5 years! Crazy.
I made it darker than the old one so it would fit me more than the last one because I have changed over the past 5 years a lot. Because of that my old diary without the cover has butterflies on it....haha not anymore y'all.

I love both of the covers so much and I would love to know which one do you like better, cause I cannot decide.

It was a challenge for me to do this video in English. In class, I can say I am good at languages. But posting something like this on the internet is something else. Plus when normally I post in my first language - Czech. And that is not going to change. Not for now.

For those of you who don't speak English, I have made subtitles so you can turn them on and understand what am I saying. I am so nervous for the feedback.

Btw. I love reading your response to my videos and blog posts so share some love and write something :)


Okay. Enough writing. I'll see you.....basically today. I need to post DIY - Crop top for my clothing line RECREATE. So I should get to work on that one. Yes, this video is basically a bonus one.


Ok. Bye. <3
---------------------------------------------------------------------A teď Česky :DD

Ahoj všichni. Nejsem bezchybná a dokonalá v angličtině, takže pokud byste poznali nějaké chyby, které řeknu či napíšu, dejte mi vědět.

Toto video je do #HoboGiveaway od Any, úžasné slečny z kanálu Howsenselessdeath Howpreciouslife.
 Za normálních okolností se do giveaway nezapojuji, protože si myslím, že nemá smysl sledovat daného youtubera na každé existující platformě, a to i na falešných účtech, jen abych vyhrála například lap top ..... Takže ne. Ale tohle má trošku lepší pravidla.
Máte udělat kreativní video inspirované její webovou stránkou (obchod, kde prodává nádherné hippie věci, tak se mrkněte. Nejlepší věc je, že některé věci vytvořila, Nebo je alespoň upravila. Není to skvělé?)

Moje video je více inspirované jejím videem, kde oznámila giveaway. Tady řekla, že si koupila šicí stroj a zkusila ušit obal na sešit. Není s výsledkem 100% spokojena, takže zatím ho nebude prodávat, ale já byla jako "hell yeah".
Tohle video bych stejně na podzim vydala a chtěla jsem si obal udělat trochu dříve. Tak jsem si ušila nový obal na můj nový deník. Právě jsem dokončila ten starý. Psala jsem ho 5 let! Šílený.
Udělala jsem to tmavší než ten starý, takže ke mě momentálně více pasuje. Za posledních 5 let jsem se hodně změnila. Kvůli tomu je můj starý deník bez obalu růžový a motýlkovaný ... to už ne.

Hrozně se mi oba líbí a ráda bych věděla, který z nich se více líbí vám, protože se nemůžu rozhodnout.

Byla to pro mě výzva namluvit tohle video v angličtině. Ve třídě mohu říci, že jsem na jazyky dobrá....až na češtinu :DD Vydávání něčeho takového na internetu je však něco jiného. Plus, když normálně postuji v mém prvním jazyce - češtině. A to se nemění. Zatím ne.

Pro ty z vás, kteří nemluví anglicky, jsem udělala k celému videu titulky, abyste je mohli zapnout a pochopit, co říkám. Jsem tak nervózní co na to video řeknete.

Mimochodem. Miluju čtení komentářů a reakcí na mých videích a blogových příspěvcích, takže sdílejte nějakou lásku a napište něco :)


Dobře. Dost. Uvidíme se ... v podstatě dnes. Potřebuji vydat DIY - Crop top pro svou kolekci oblečení RECREATE. Takže bych na tom měla začít pracovat. Ano, toto video je v podstatě bonusové.


OK. Mějte se zatím krásně. <3

Komentáře

Oblíbené příspěvky