RECEPT - Nenutella (cukrfree, vegan, palm oil free)

Můj nejoblíbenější recept z cukrfree kuchařky!
Nedávno jsem Janině napsala na instagram, jestli by ji nevadilo, kdybych ztvárnila její Nenutelový recept do videa, aby se dostal k dalším lidem. Naprosto mě totiž uchvátil a jako sladké alternativy se ho nemůžu nabažit. Samozřejmě všeho s mírou :)

Cukrfree jsem asi od března/dubna tohoto roku. Narazila jsem na tento způsob stravy z filmu That sugar film a neváhala jsem to zkusit. Musím říct, že mi celkem vyhovuje a to i s kombinací mého rostlinného stravování. Alespoň mám více důvodů si nekupovat výrobky často s palmovým olejem navíc v plastu, které rozhodně neprospívají mému zdraví. Pokud vás cukrfree zaujme, určitě si přečtěte více u Janiny na blogu, nebo kdekoliv na internetu.



Komentáře

Oblíbené příspěvky