MOAC - Kitzbühel

Long time, no see.
Únor mě naprosto vyřídil. Školy bylo více, než dost a s tvořením videí to šlo z kopce. Naštěstí právě začal březen a já můžu začít videa sypat z rukávu. Nevím, jak dobře to půjde, protože můj starý milý počítač nerad spolupracuje, a tak nad editováním trávím místo 2h kolem 15h, v tomhle případě celý měsíc....velmi příjemné. Takže si asi umíte představit, jakou mám radost, že je tohle video konečně hotové a můžu vám jej ukázat.
Jedná se o sestřih únorového lyžáku z Kitzbühelu, kam jsme se se školou vydali. Nezapomněla jsem ani na Batoh na svah a hezky jsem jej otestovala. Jak můžete ve videu vidět, fungoval dokonale. Takže ho můžu oficiálně doporučit.
Jak se vám tento MOAC líbí? Jaká je vaše oblíbená část? A máte vůbec rádi tuhle sérii?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Long time, no see.
February ruined me. There was more than enough of school work and making art/videos went down. Thankfully March is here and I can start making and posting videos again. I don't know how that is going to go because my laptop doesn't like to work properly and with that, I edit my videos for 15h straight (or in this case a full month) instead of 2h.....how lovely. So you can probably imagine, how happy I am to have this video done and to be able to show it to you finally.
Its a cut through my skiing trip with my class. We went to Kitzbühel and it was just an amazing experience. I didn't forget about testing My backpack for skiing. It works wonders so I can officially recommend it.
How did you like this MOAC? What was your favorite part? And do you even like this series?













a pochopitelně jsem si nemohla vybrat, jakou úvodní fotku zvolit. takže tady máte pár možností











Komentáře

Oblíbené příspěvky