LOOKBOOK - Repurpose

Ahoj. Dnes, před měsícem a něco, jsem si pro vás připravila novou sérii s názvem REPURPOSE. Její první video je už tradičně (jako s Recreate) Lookbook.
Tahle série postupně představí další 4 videa. 3 tutoriály na originální šaty a jeden tutoriál na kabelku.
Myšlenkou celé této série je dávání starým látkám, které často sloužily jako jiné oblečení, nový význam. Repurpose.
Ne u všech šatů se mi to povedlo. Zkrátka jsem neměla XXXXXXL oblečení, které by pokrylo některé sukně u šatů. Vím, že mi střih videí pro tuto sérii trvá až moc dlouho. Jsem ráda, že se mnou máte takovou trpělivost. V lednu jsem měla pár nepříjemností, o které jsem se musela postarat, a které mi celý měsíc otravovaly život. Navíc se uzavíraly známky.
Teď už to snad bude klidnější a já se budu moct více méně soustředit na střih a postupně vám všechna videa doručit v nějakém pravidelném intervalu.
Videa vyjdou v tomto pořadí:
DIY - Midnight dress
DIY - Rose dress
DIY - Pouch bag
DIY - Bee the Queen dress
Videa vyjdou v angličtině s kompletními českými titulkami.
Snad se vám to bude líbit.
Pokud si všimnete čehokoliv, co bych mohla pro příště zlepšit, určitě mi dejte vědět. Nejsem žádný profesionál.

Komentáře

Oblíbené příspěvky